Textiltryk med mere

Når man skal lave en pris på tryk på tøj, skal man altid stille disse 3 spørgsmål.

  1. Skal det være billigt & kvalitet - så er det IKKE hurtigt
  2. Skal det være kvalitet & hurtigt - Så er det IKKE billigt
  3. Skal det være hurtigt & billigt - Så er det IKKE kvalitet

Herefter skal der vælges hvilken trykmetodeder skal bruges, og hos os tilbyder vi alt i folietryk både som udskåret og som print. Du kan også selv vælge om vi skal trykke det, eller du bare bestiller trykket til forsendelse.

  • Tryk på front - alle modeller

    De fleste bruge disse 2 muligheder til at trykke på front af beklædningsgenstande.

    • Bryst - Logo eller navne
    • Ærmer - logoer for firmaer eller sponsorere.
    • Front midt - Bruges mest til sjove eller fjollede tekster, og billeder. Virker dog ikke for godt på tøj med lynlås, men alt efter design er der altid mulighed for tilpasning.
  • Ryg på t-shirts

    Ryggen på en t-shirt er meget ligesom en hoodie, men med mere synlig plads.

    • Ryg top - ikke et sted der bruges så tit med mindre man skal lave et tryk der går fra skulder til skulder.
    • Ryg midt - Denne er mest brugt, da den sidder midt og dermed kan vise design i sin fulde betydning.
    • Ryg bund - Her sætter man typiske reklame og sponsorere, da den tilbyder et bredt område som giver stor synlighed.
  • Ryg på hoodies

    Ryggen på en hoodie tilbyder gode muligheder til det man ønsker at vise.

    • Ryg midt - Her sidder de fleste tryk, lige under hætten så de ikke komme for langt ned på ryggen, men stadig er helt tydelige for dem der skal se budskabet
    • Ryg bund - Her sætter man typiske reklame og sponsorere.
    • Top ryg - Denne placering er ikke brugt ret ofte, da den vil skjule meget af budskbet, men skal være nødvændig at tage i brug, hvis tryk fylder meget, eller man trykker på små størrelser
  • Kundeopgave - Vognmand Joachim Voldemar

    En af vores faste kunder, får lavet tryk på både t-shirt og sweatshirt.

    Trykket er i 2 farver, og de tager længere tid at lave og koster derfor lidt mere end "1 farvet" tryk.

    Man kunne måske tror at det ville være en fordel at lave dette tryk som print.

    Det er det ikke, da der stadig vil være lige så meget der skal "pilles op" som normalt, og fordi den røde farve i "ren" folie holder bedre, da folien er gennemfarver, og der ikke "slides" gennem overflade ved vask.

    Endnu en fordel er, at fordi folie skæres i "ren" farve, så skal der sammenlagt bruges en del mindre materiale, som er med til at mindske mængden af affald.

    • Pris på t-shirt = kr. 232,-
    • Pris på sweatshirt = kr. 362,-

    Når man ser disse priser, kunne man så tro at det virker dyrt, men faktisk nej. Disse priser er lavet ud fra at der KUN købes 1 stk. Og hvis man så tænker på hvor lang tid det vil tage, er prisen mere end fair.

    Hertil skal det tilføjes, at erhvervs kunder sjældent kun køber 1 stk. men derimod +10 eller mere, og derfor vil der være rabet på den samlede mængde, da hver enhed kan laves hurtigere, eftersom produktionen er i gang, det samme gælder for PRINT på tøj.